علم داده و بازاریابی داده محور
امروزه با گسترش فضای دیجیتال و اهمیت روزافزون دیجیتال مارکتینگ و افزایش تعداد رقبا در بازار دیجیتال، بازاریابی داده محور به یکی از شیوه های اصلی پیاده سازی استراتژی تبلیغات و بیزینس تبدیل شده است.
ظرفیت رویداد تکمیل شد.
رایگان
شروع ۲۶ Aazar ۹۹
۲ ساعت
سرفصل‌ها:
  • An overview of Practical Data Science in Marketing
  • An Overview of various predictive analytics and forecasting methodologies in Marketing
  • Understanding Data-Driven Business & Marketing
  • How to Apply Machine Learning to your Marketing Strategy
  • Data Mining and Rule Mining in Marketing
  • Marketing Segmentation vs. Customer Segmentation
  • Analysis to Make Marketing Forecasts
  • Marketing Analytics & Marketing Intelligence
  • Marketing Data Visualization, Tools and Techniques

توضیحات:

این جلسه پنج شنبه 27 آذر ساعت 20 شروع خواهد شد.

اطلاعات لازم جهت شرکت در وبینار متعاقبا از طریق ایمیل اعلام میشود.

در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق آیدی: masaaf_admin@ در تلگرام با ما در ارتباط باشید.


عنوان رویداد
علم داده و بازاریابی داده محور


ظرفیت
۳۰۰ نفر

تاریخ شروع
۲۶ Aazar ۹۹

زمان برگزاری
پنج شنبه ۲۰ الی ۲۲

مدت رویداد
۲ ساعت

مکان برگزاری
بستر مجازی دانشگاه امیرکبیر


میهمانان:
امیررضا تجلی
ظرفیت رویداد تکمیل شد.